Legendary Bundle
Legendary Bundle'ı satın al ve hem Predecessor'a erken erişim kazan hem de Erken Erişim boyunca sunulacak 29'dan fazla kahraman, 7 özel kostüm ve diğer eşsiz ödüllerin keyfini çıkar.