2500 Platinum Coins
Wyciśnij z gry jeszcze więcej dzięki 2500 Platinum Coins! Użyj Coins, aby kupić skórki dla ulubionych bohaterów w sklepie w grze. Nie przegap tej okazji na urozmaicenie gry i dodanie stylu swoim postaciom!