Predecessor - The Ultimate Hero Pack
The Ultimate Hero Pack instantly grants you access to our entire roster of currently available Heroes, plus every single new Hero we release in the future, at no additional cost.
Lifetime Value: All future Heroes are automatically added to your collection at release.
This is a one-time purchase, all Heroes are permanently unlocked on your account. When a new Hero enters the fray, they will be waiting for you in your collection, no grinding required.
Note: Amber refunds are granted for previously unlocked Heroes using their current Amber value.