Predecessor - Ultimate Kahraman Paketi
Ultimate Kahraman Paketi, mevcut tüm kahramanlara ve gelecekte yayınlayacağımız her yeni kahramana ek ücret olmadan anında erişim sağlar.
Not: Amber iadeleri, daha önce açılmış kahramanların mevcut Amber değerine göre verilir.