Prey
Sprawy jednak potoczyły się bardzo źle — stacja została opanowana przez wrogo nastawionych obcych, a Ciebie obrali za ofiarę. Musisz zapoznać się z mrocznymi tajemnicami Talosa I oraz własnej przeszłości, a jednocześnie przetrwać, wykorzystując znalezione na stacji narzędzia, własny spryt, broń i umiejętności parapsychiczne. Losy Talosa I i wszystkich na pokładzie są w Twoich rękach.
Nic nie jest takie, jak się wydaje na pokładzie Talosa I. Jako Morgan Yu wyrusz w podróż w celu odkrycia prawdy o swojej przeszłości. Znajduj i wykorzystuj pozostawione przez siebie wskazówki. Jaka rola przypadła Ci w planach TranStaru i co sieje spustoszenie na stacji?
Talos I — stacja kosmiczna latająca na orbicie Księżyca — symbolizuje prywatny sektor przemysłu kosmicznego. Zwiedzaj ekskluzywny prom kosmiczny urządzony w stylu korporacyjnych lat 60. i odkrywaj połączone ze sobą ścieżki zbudowane, aby pomieścić niezliczone sekrety.
Cieniste pozaziemskie istoty roją się na Talosie I, polując na swoją zdobycz. Twoim zadaniem, jako jednego z ostatnich żyjących pasażerów stacji, jest powstrzymać zabójcze ataki tych drapieżników.
Zmierz się z przytłaczającymi przeciwnościami, aby uciec z tajnej, księżycowej bazy TranStaru. Wrogowie, z którymi przyjdzie Ci się zmierzyć, cele, które wypełnisz, i łupy, które zdobędziesz, są za każdym razem inne. Dzięki nieustannie zmieniającemu się otoczeniu, które jest równie niebezpieczne, co dynamiczne, kampania Mooncrash oferuje niekończące się wyzwanie dla nawet najbardziej doświadczonych graczy.
W Prey: Mooncrash komunikacja z sekretną bazą księżycową TranStaru urwała się tuż po wydarzeniach znanych z podstawowej wersji gry. Haker o imieniu Peter przebywa na pokładzie satelity szpiegowskiego, jego zadaniem było podsłuchiwanie transmisji TranStaru. Teraz musi ustalić przyczyny nagłej ciszy. Odkrycie zaginionych tajemnic księżycowej bazy jest dla Petera, zniewolonego bezwzględnymi warunkami kontraktu z korporacją Kasma, jedyną nadzieją na powrót do rodziny.
Ucieknij z księżycowej bazy TranStaru, nim opanują ją tyfony. Jeden prosty cel i setki możliwych sposobów jego osiągnięcia. W Mooncrash gracze doświadczą zupełnie nowej, nieskończenie angażującej kampanii o cechach gry roguelike z nieustannie zmieniającymi się przeciwnikami, uzbrojeniem i celami oraz narastającym zagrożeniem ze strony obcych.
Odblokuj wiele postaci dysponujących własnymi zestawami wyspecjalizowanych zdolności, które można rozwijać. Utorujesz sobie drogę dzięki zaradnej inżynier Joan, uzbrojonemu w strzelbę pracownikowi ochrony Bhatii czy może słabemu fizycznie, lecz uzdolnionemu Andriusowi i jego arsenałowi psychicznych zdolności? Prey to przede wszystkim wybory — wybory, które należą do Ciebie.
W Mooncrash znajdziesz mnóstwo szczegółów oraz bogate fabularnie otoczenie, z których słynie Arkane Studios. Eksplorując stację, która wielkością dorównuje czterem poziomom Talosa I z podstawowej wersji gry, nie przegap cennych zasobów — i oczywiście mimów.