Primordials: Battle of Gods
Primordials: Battle of Gods oyuncuların krallıkları yönettiği ve daha fazla güç elde etmek için savaşa girecek ordular kurduğu, çekişmeli, 1'e 1 strateji oyunudur. Diğer Primordiallar ve ordularına karşı 1'e 1 düellolarda gücünü göster. Aynı zamanda savaş alanında önemli avantajlar elde etmek için yapılar, şampiyonlar ve minyonlar için geliştirme yolları seçerken kaynak yönetimini de iyi dengelemelisin. En iyi Primordial bile savaş alanındaki her birimini kontrol edemezken bazı yetenekler ve ultiler savaşın gidişatını değiştirebilir.
Düşmanın ordusunu doğrudan bozguna uğratmak için Primordiallarını, şampiyonlarını, minyonlarını ve kulelerini güçlendir.
1'e 1 düellolarda azmini test et. Şanını çalabilecek ve adına leke sürecek bir takım arkadaşın yok.