Prince of Persia: The Sands of Time
Piaski Czasu: Studio Ubisoftu w Montrealu przedstawia Piaski Czasu - technologiczny przełom, który zmieni oblicze gier zręcznościowo-przygodowych na zawsze. Wymaż przeszłość, podziwiaj przyszłość i zamróź teraźniejszość w czasie rzeczywistym dla niezliczonych możliwości rozgrywki.
Egzotyczne światy i rozległe królestwa: Odkryj tajemnice świata nigdy nie zbadanego w grach zręcznościowo-przygodowych. Średniowieczna Persja, zabójcza i mityczna, posiada szereg oszałamiających krajobrazów i królestw do zbadania i podbicia.
Zamaszysta przygoda o zdradzie i triumfie: Epickie legendy i zabójcze stworzenia z perskiej mitologii ożywają w tej pełnej napięcia opowieści, posiadającej więcej zwrotów niż sam przypominający labirynt Pałac.