Prince of Persia: Zapomniane piaski EDYCJA STANDARDOWA
Gra Prince of Persia – Zapomniane piaski, będąca debiutem uznanej przez krytyków serii studia Ubisoft na konsolach nowej generacji, to kolejny rozdział w uwielbianym przez fanów uniwersum Piasków czasu. Odwiedzając królestwo swojego brata po zakończeniu przygody w Azad, książę odkrywa, że pałac oblega potężna armia, która chce go zniszczyć. Decydując się na użycie starożytnej mocy piasku w desp...
Wyczyny rodem z kinowych przebojów: gra Zapomniane piaski umożliwi graczom wykonywanie niezapomnianych trików, które nie byłyby możliwe bez zaawansowanego, wielokrotnie nagradzanego silnika Anvil. W obliczu toczącej się u bram królestwa wojny zdolności księcia zostaną wystawione na niespotykaną jak dotąd próbę podczas niesamowitych akcji. Czy zdoła wspiąć się na bombardowaną wieżę zamkową? Czy uda mu się pokonać wrogów mierzących dziesiątki metrów?
Karta 256 MB zgodna z DirectX 9.0c i z obsługą technologii Shader Model 3.0 lub lepsza (zalecane 512 MB) (patrz lista obsługiwanych kart*)
Zgodne z systemem Windows klawiatura, mysz, opcjonalnie kontroler (zalecany kontroler Xbox 360 przeznaczony do systemu Windows)