Prince of Persia: The Forgotten Sands STANDARD EDITION
Ubisoft'un eleştirmenlerce beğenilen serisinin yeni nesil konsollara çıkışını simgeleyen Prince of Persia - The Forgotten Sands, hayranların çok sevdiği Sands of Time evreninin devam oyunu.
Azad'da geçen macerası sonrasında ağabeyinin krallığını ziyaret eden Prens, kraliyet sarayını yok etme amacıyla kuşatan güçlü bir ordu ile karşılaşır. Krallığı yok olmaktan kurtarmak için son bir çare olarak Kum'un kadim gücünü kullanmaya karar veren Prens, gerçek anlamda liderlik etmeyi öğreneceği destansı bir maceraya atılır. Tabii ki bu kadim gücün bedeli de ağır olacaktır.
Klasik Oynanış Yenilendi: The Sands of Time üçlemesi, üçüncü şahıs aksiyon macera türünde çıtayı yüksek bir yere koymuştu, şimdi ise bu çıta aşılmak üzere. Büyük çaplı ve çok düşmanlı savaşlardan Prens'in doğayı ve zamanı kontrol etme yeteneğinden faydalandığı devasa ortamlardaki marifet isteyen baş döndürücü akrobatik hareketlerine kadar The Forgotten Sands, Prens'in olağanüstü yeteneklerini hiç olmadığı kadar zorluyor.
Devrim Niteliğinde Bir Deneyim: The Forgotten Sands, ödüllü Anvil oyun motorunun sunduğu olmazsa olmaz gelişmiş teknoloji sayesinde, oyunculara unutulmaz bir görsel şölen sunuyor. Krallığın kapılarına dayanan topyekûn savaş boyunca, kalenin bombardıman altındaki kulelerine tırmandığı veya onlarca metre yükseklikteki düşmanlarla mücadele ettiği destansı sahnelerde Prens'in yetenekleri hiç olmadığı kadar sınanacak.
Hayranların Çok Sevdiği Serinin Dönüşü: Prince of Persia - The Sands of Time ve Warrior Within arasında geçen hikâyesiyle The Forgotten Sands, Prens efsanesine eklediği bu yeni bölüm ile hayranlarına serideki olayları daha derinden keşfetme fırsatı sunuyor.
256 MB Shader Model 3.0 veya üstüne sahip DirectX 9.0c uyumlu kart (512 MB tavsiye edilir) (desteklenenler listesine göz at*)
Windows uyumlu klavye, fare, isteğe bağlı olarak oyun kumandası (Windows için Xbox 360 oyun kumandası önerilir)