Udfordrende kampe
Discover the critically acclaimed Metroidvania with the Complete Edition, including the base game, the Mask of Darkness Story DLC, 3 outfits for Sargon, the Prosperity Bird Amulet, and a digital adventure guide. Manipulate time and space, master acrobatic combat, and engage in epic boss battles.
Use your Time Powers, combat, and platforming skills to perform stylish combos. Defeat a huge variety of enemies and challenging mythological bosses in Souls-like combats.
Discover a unique Persian-inspired world filled with mythological landmarks. Find your way into a variety of interconnected biomes with their own identity and level design. Use your wits to solve puzzles and find hidden treasures.
Immerse yourself in the story of Sargon, a young member of The Immortals. Travel to the time-cursed citadel of Mount Qaf to rescue the kidnapped Prince Ghassan.
Get the thrill of exploration without frustration thanks to master level design and optional accessibility features. Remember locations easily with the innovative Eye of the Wanderer, a feature that allows you to take a screenshot and pin it to the map as a visual reminder.