wymagającą walkę
Poznaj docenioną przez krytyków grę w stylu metroidvania dzięki Complete Edition, która zawiera podstawową wersję gry, DLC fabularne Mask of Darkness, 3 stroje Sargona, Amulet Ptaka Dobrobytu i cyfrowy przewodnik po przygodach. Manipuluj czasoprzestrzenią, poznaj sztukę akrobatycznej walki i weź udział w epickich walkach z bossami.
Używaj swoich mocy czasu, umiejętności bojowych oraz platformowych, żeby wykonywać widowiskowe serie. Zwyciężaj różnorodnych wrogów i trudnych mitycznych bossów w starciach w klimacie Dark Souls.
Poznaj wyjątkowy świat inspirowany starożytną Persją, pełen mitologicznych miejsc. Dotrzyj do różnych, połączonych ze sobą miejsc, każde z nich ma wyjątkową atmosferę i scenografię. Rusz głową, aby rozwiązywać zagadki i znajdować ukryte skarby.
Daj się porwać historii Sargona, młodego członka Nieśmiertelnych. Udaj się do przeklętej przez czas cytadeli na górze Qaf, aby uratować porwanego księcia Ghassana.