Prince of Persia: The Lost Crown - Complete Upgrade Pack
If you already own the standard game, extend your experience of the critically acclaimed Metroidvania with the Complete Upgrade Pack, including the Mask of Darkness Story DLC, 3 outfits for Sargon, the Prosperity Bird Amulet, and a digital art book.
If you already own the standard game, extend your experience of the critically acclaimed Metroidvania with the Complete Upgrade Pack.