Prince of Persia: The Lost Crown - Complete Yükseltme Paketi
Standart oyuna zaten sahipseniz Mask of Darkness Hikâye DLC'si, Sargon için 3 kıyafet, Prosperity Bird Tılsımı ve dijital sanat kitabının yer aldığı Complete Yükseltme Paketi ile büyük beğeni toplayan bu Metroidvania tarzı oyunu daha da derinden tecrübe edin.