Prince of Persia: The Lost Crown Edycja Deluxe
Graj w stylową i porywającą platformowo-przygodową grę akcji, osadzoną w świecie mitologicznej Persji, gdzie możesz manipulować granicami czasu i przestrzeni. Graj jako Sargon i z wyjątkowego fechmistrza stań się legendą. Poznaj sztukę akrobatycznej walki i odblokuj nowe moce czasu oraz wyjątkowe superzdolności.
Poznaj przeklęty świat inspirowany starożytną Persją, pełen ponadczasowych miejsc, i zwiedzaj liczne, szczegółowo odwzorowane obszary, każdy z własnym charakterem, cudami i niebezpieczeństwami.
Zanurz się w fantastycznym świecie mitów perskich w tej intrygującej i wyjątkowej opowieści. Wytężaj głowę, by rozwiązywać zagadki, znajdować ukryte skarby i wykonywać zadania, dzięki którym dowiesz się więcej o tym spaczonym miejscu.