Mask of Darkness is a story DLC that adds a thrilling new chapter to Sargon’s saga.
Experience a new story around Radjen, the assassin of the Immortals, as she traps Sargon in her Mind Palace, a nightmarish dimension created with her dark magic.
Dive into a new world born from the shadow assassin’s dark past and soul. Discover four surprising and surreal new biomes with more than ten totally new types of platforming elements, including deadly traps and merciless mechanisms. In between platforming sequences, face six otherworldly new enemy archetypes inspired by Radjen’s surreal dreams, as well as three epic bosses. Use newly acquired combat abilities to overcome them.
Uncover the secrets that lie behind the Mask of Darkness, buried deep within Radjen’s mind!