Gölge suikastçının karanlık geçmişi ve ruhundan doğan yepyeni bir dünyaya adım atın. Ölümcül tuzaklar ve amansız mekanizmaların da yer aldığı 10'dan fazla yepyeni platform öğesini barındıran, sürprizlerle dolu ve gerçeküstü dört yeni biyomda oynayın. Platform sekansları arasında Radjen'in gerçeküstü rüyalarından esinlenen altı yeni hayalî düşman ve üç efsanevi baş düşmanla yüzleşin. Yeni öğreneceğiniz çatışma kabiliyetleriyle düşmanlarınızı alt edin.
Radjen'in zihninin derinliklerine gömülü Mask of Darkness'in ardındaki sırları açığa çıkarın!