Printingfarm Simulator
3D baskı dünyasına dalmanızı sağlayan benzersiz oyun Printingfarm Simulator'a hoş geldiniz!
Printingfarm Simulator'da sadece bir yazıcı ve boş bir oda ile küçük başlayıp tam ölçekli bir baskı çiftliği kurmak için çalışırsınız.
Kontrol sizdedir. Bastığınız modelleri satarak para kazanın ve kurulumunuzu yükseltin veya alanınızı kişiselleştirmek için kullanın.
İster teknolojiye, ister tasarıma ilgi duyun, isterse sadece 3D baskının tatmin edici sürecini sevin, Printingfarm Simulator sınırsız keşfetmenize, yaratmanıza ve inşa etmenize olanak tanır.