Prison Architect - Cleared For Transfer
Prisoners can now transfer between sectors (or wings) of your prison. Requirements for transfer to a lower-security sector are entirely up to you.
Privileges can be assigned based on the security sector, giving your prisoners a motivation to transfer. Prisoners in high security areas are able to see the privileges given to lower security sectors.
You can now grade other rooms, such as yards, classrooms, common rooms, and a new gymnasium.
Create areas with custom security sectors that can include prisoners from different security levels.
You can initiate actions like shakedowns, tunnel searches, and lockdowns by security sector.