Prison Architect – Future Tech Pack
Future Tech Pack to najnowsze technologie skuteczniej zabezpieczające więzienie. Nadzoruj więźniów za pomocą nowoczesnych reflektorów, pasków śledzących i szklanych ścian. Zamontuj futurystyczne posadzki i drzwi, a nawet postaw ogrodzenie pod napięciem.