Prison Architect - Island Bound
Prison Architect: Island Bound, helikopterler, gemiler ve göz alabildiğine uzanan bir deniz eşliğinde hapishaneni inşa edip yönetmenin yeni yollarını sunuyor.
Yeni güvenlik araçları sayesinde hapishaneye girişte veya önemli güvenlik noktalarında teslimatları ve mahkumları aramak artık daha kolay. İşler çığırından çıktığında, Havadan İtfaiye Desteği, Elit Operasyon Ekipleri ve Havadan Sağlık Yardımı gibi ilave acil durum hizmetleri de talep edebilirsin.
Dünyanın en ünlü hapishanesini önceden hazırlanmış iki haritayla yönet: Alcatraz Hapishanesi ve Alcatraz Adası.