Prison Architect - Jungle Pack
Jungle Pack is an aesthetic pack that sets your compound in the deep and lush tropical forest. Far from civilization, you will need to manage your inmates while dealing with the dangers of nature. Do you think you’re up for this task?
Enjoy some wooden furniture, five new flooring types (one specific for water!), one outdoor cinema plus new walls and doors: all is set to thrive in the jungle.
Tropical fever can spread among inmates. Luckily, you can fight and manage it with netted beds, fire pits, and a new, cutting-edge medical program.
In the jungle, you will find new trees, which you can farm and sell, or chop down for lumber. Some wood variants for guard towers, drains, etc. are also available.