Prison Architect – Jungle Pack
Jungle Pack to pakiet kosmetyczny, dzięki któremu wzniesiesz zakład karny w gęstym, bujnym lesie tropikalnym. Znajdziesz się z dala od cywilizacji, a twoim zadaniem będzie zapanowanie nad więźniami i siłami natury. Dasz radę sprostać temu zadaniu?
Wśród więźniów szerzy się tropikalna gorączka. Na szczęście możesz ją zwalczać i kontrolować, korzystając z łóżek z siatką, ognisk i nowatorskiego programu medycznego.
W dżungli znajdziesz nowe drzewa, które możesz hodować i sprzedawać lub ścinać na drewno. Dostępne są także odmiany umożliwiające budowę wież strażniczych, odpływów i innych konstrukcji.