Prison Architect – Psych Ward: Warden's Edition
Życie w Twoim więzieniu nabierze nowego tempa wraz z pojawieniem się przestępców bez piątej klepki. Masz szczęście – w celu zapewnienia tym nieobliczalnym skazańcom stosownej obsługi Twój zakład karny zostanie wyposażony w najnowsze osiągnięcia więziennej psychiatrii.
Obłąkani przestępcy są nieprzewidywalni, wymagają specjalnej opieki i odznaczają się szczególnymi cechami osobowości, które musisz wziąć pod uwagę przy budowie Twojej placówki penitencjarnej. Zamknij ich w celach z wyściełanymi ścianami lub pozwól im mieszkać obok innych osadzonych. Wybór należy do Ciebie!
Zapewnij niepoczytalnym więźniom doradztwo oraz wsparcie w nowym gabinecie psychiatry. Zwiększaj możliwości gabinetu, rozbudowując go o leżanki i szafki z lekami oraz wprowadzając do sesji psychiatrycznych test Rorschacha.
Psych Ward: Warden's Edition wzbogaca rozgrywkę o cele z wyściełanymi ścianami, a także szereg nowych przedmiotów, posadzek i rodzajów ścian, dzięki którym nadasz swojemu zakładowi penitencjarnemu prawdziwie wyjątkowy styl. Teraz z łatwością możesz wznieść w więzieniu skrzydło przeznaczone dla obłąkanych kryminalistów.
Nowa kontrabanda – w tym: zastrzyki adrenaliny, wieczne pióra (zaimprowizowane noże) oraz złote zegarki kieszonkowe – może paść łupem więźniów (lub Twoim, jeśli zagrasz w trybie ucieczki Escape Mode).