Prison Architect - Total Lockdown Bundle
Birinci sınıf bir cezaevi işletmek için ihtiyacın olan her şeyi elde et. Temel oyun, orijinal müzik + dijital görseller kitabı ve Prison Architect'in genişletmelerini içeren bir koleksiyonla kendini hapishane hayatına kaptır.