Prison Architect – Undead
Dodatek Undead wprowadza do gry Prison Architect zupełnie nowy scenariusz: taki, w którym jedynym celem jest przetrwanie. W tym nowym, upiornym rozszerzeniu musisz ratować więźniów i odpierać ataki nieumarłych!
W rozszerzeniu Undead nikt nie jest bezpieczny. Wszyscy mogą zostać zakażonymi na wiele sposobów. Jedni więźniowie mogą zachorować, inni mogą zostać ugryzieni przez nieprzyjaznego nieumarłego. Grupa zakażonych więźniów może też powstać bezpośrednio z cmentarza. Naczelnicy nie mają władzy nad zakażonymi jednostkami — będą one poruszać się po więzieniu i działać niezależnie, dopóki nie zostaną powstrzymane. Więźniowie i strażnicy mogą próbować z nimi walczyć, jednak jeśli przegrają, dołączą do bandy truposzy!
Gdy sytuacja jest beznadziejna, trzeba sięgnąć po drastyczne (a zarazem kreatywne) środki. Użyj kolegi zombie, aby zwabić nieumarłych, zbuduj odgrodzony obszar i zamknij ich w środku lub ukradnij tę wspaniałą piłę łańcuchową, na którą od jakiegoś czasu masz oko: wszystko jest dozwolone, aby odeprzeć tę hordę.