Prison Architect - Undead
Undead, Prison Architect'e yepyeni bir senaryo getiriyor: Bu senaryoda tek amaç hayatta kalmak. Mahkumlarını kurtar ve bu yeni, ürkütücü, genişletmede zombi saldırılarını püskürt!
Undead'de hiç kimse güvende değil. Ve Enfekte olmanın birçok yolu var. Bir mahkum hastalanabilir, diğerleri pek dost canlısı olmayan bir zombi tarafından ısırılabilir veya yine bir grup enfekte mahkum doğrudan Mezarlıktan yükselebilir (diğer bir deyişle üreyebilir). Muhafızların Enfekte birimler üzerinde hiçbir yetkisi yoktur, durdurulana kadar hapishanede bağımsız şekilde hareket eder ve davranırlar. Mahkumlar ve muhafızlar onları püskürtmeyi deneyebilir ama başaramazlarsa onlar da ölümcül ekibin bir parçası olurlar!
Zor Zamanlarda Zor (ve yaratıcı) Önlemler Almak Lazım. Zombileri cezbetmek, duvarlarla çevrili bir alan inşa etmek ve onları içine kilitlemek için Zombi arkadaşını kullan ya da bir süredir göz koyduğun o muhteşem elektrikli testereyi çal: Bu kalabalığı püskürtmek için her yol mübah.