Production Line
Production Line to nowy symulator fabryki samochodów z elementami zarządzania, który wystawi na próbę zdolności organizacyjne i przedsiębiorczość graczy. Czy zdołasz stworzyć najlepiej zoptymalizowaną, sprawnie działającą linię produkcyjną, pokonując konkurencję i osiągając zyski?
Aby konkurować z dużymi producentami, musisz planować, opracowywać nowe technologie, doglądać finansów i nauczyć się projektować fabryki, które w pełni wykorzystują każdy metr kwadratowy, jednocześnie ograniczając koszty produkcji samochodu do minimum. Czy staniesz na wysokości zadania?
Production Line to nowy symulator fabryki samochodów z elementami zarządzania od Positech Games, twórców Democracy i Gratuitous Space Battles oraz wydawców Big Pharma. Gra jest stworzona, aby rozbudzić w każdym z nas miłość do wydajności, organizacji i optymalizacji. Chcesz zostać przedsiębiorcą i masz głowę do liczb? W takim razie to gra Twoich marzeń (a przynajmniej taką mamy nadzieję!).
Podstawą sprawnej linii produkcyjnej jest podział pracy i wyspecjalizowane wyposażenie. Zaczynasz z małą fabryką, gdzie na poszczególnych stanowiskach są realizowane duże, złożone zadania (takie jak montaż korpusu samochodu). W miarę rozwoju technologii i pozyskiwania środków będziesz dzielić te procesy na mniejsze (i szybsze), dzięki którym produkcja nowych pojazdów będzie przebiegać szybko i bez problemów.
Tymczasem Twój zespół badaczy będzie udoskonalał samochody, opracowując nowe technologie takie jak automatyczne reflektory, układ wspomagania, oparty o Bluetooth zestaw głośnomówiący i rozpoznawanie głosu.