Production Line
Production Line, organizasyon ve girişimcilik becerilerini sınırlarına kadar zorlayan yeni bir araba fabrikası yönetimi/simülasyonu/işletme oyunudur. Rekabet son hız devam ederken tamamen optimize ve serbest akışlı bir araba üretim bandı kurup hâlâ kâr edebilecek misin?
Büyük şirketlerden pazar payını kapmak için planlamaya, geleceğin teknolojilerini doğru bir şekilde kullanmaya, masraflarının üzerinde bir çift çok dikkatli göze ve her bir metrekareden faydalanarak araba başına üretim masrafını olabilecek en düşük seviyeye indiren bir fabrika plan tasarımı yeteneğine ihtiyacın var. Kazanmak için gereken becerilere sahip misin?
Production Line, Democracy ile Gratuitous Space Battles oyunlarının geliştiricisi ve Big Pharma oyununun yayıncısı Positech Games'in yeni araba fabrikası yönetimi/simülasyonu/işletme oyunudur. Bu oyun, hepimizin içindeki her şeyi maksimum performansa organize etmeye çalışan tiplemeye seslenmesi için tasarlandı. Yılmaz bir girişimci ya da hayatı istatistikle yaşayan, bunlar seni mi tanımlıyor? Öyleyse hayallerindeki oyuna hoş geldin (umarız!).
Üretim bandını anlamanın anahtarı iş bölümü ve amaca yönelik makine inşa etmenin incelikleridir. Başlangıçta küçük bir fabrikan olacak ve üretim bandındaki tekil yuvalar büyük ve karmaşık görevler için kullanılacak (örneğin arabanın gövdesini yerleştirmek). Daha iyi yöntemleri araştırdıkça ve genişlemek için para kazandıkça bu yuvaları daha ufak (ve daha hızlı) üretim alanlarına böleceksin, böylece yeni araçların üretimi pürüzsüzce devam edecek.
Aynı zamanda ürün tasarım araştırmacıları, otomatik farlar, hidrolik direksiyon, bluetooth telefon desteği ve ses tanıma özelliği gibi yeni teknolojilerle araçlarını nasıl geliştirebileceğin üzerinde çalışıyor olacaklar.