PROHIBEAST
In Prohibeast, a real-time tactical infiltration game, dive into a corruption-ridden 1930s Chicago plagued by smuggling and black-market meat.
As meat consumption is outlawed, Al Capone expands his criminal empire over a ruthless black market. Faced with widespread corruption, Eliot Ness and his team of Untouchables are ready to strike from the shadows to bring down the mob from within.
◆ Plan your operations – Choose your approach: stealthy infiltration, silent takedowns, or clever diversions.
◆ Exploit the environment – Hideouts, alternate routes, distractions... Each mission offers multiple solutions.
◆ Outsmart the enemies’ heightened senses** – Sharp eyesight, acute hearing, and keen smell… Discover a whole new way to play: infiltration is no longer just about hiding!
◆ Eliot Ness – A fearless and versatile leader, able to adapt to any situation and lead even the riskiest missions to success.
◆ Malone B. Clonan – A loyal right-hand man and hardened veteran who favors a more direct, forceful approach.
◆ Frank E. Eager** – A methodical and discreet sniper, eliminating targets with deadly precision.
Learn to harness each member's strengths and weaknesses to build unique strategies and strike the mob where they least expect it.
Each mission plunges you into the heart of Chicago, in places where crime and corruption thrive.
Observe, plan, and adapt your approach to achieve your objectives without leaving a trace.
From the Loop—Chicago’s iconic district and hub of corrupt power—to the mayor’s mansion where criminal alliances are forged, and the foggy Lake Michigan docks, a major hub for smuggling, each location is filled with dangers and opportunities, demanding tailored strategies to survive.