PROHIBEAST
W Prohibeast, grze taktycznej w czasie rzeczywistym, zanurz się w Chicago lat 30., pogrążonym w korupcji i nielegalnym handlu mięsem.
Podczas gdy spożycie mięsa jest zakazane, Al Capone rozszerza swoje kryminalne imperium na bezwzględnym czarnym rynku. W obliczu wszechobecnej korupcji Eliot Ness i jego drużyna Nienaruszalnych są gotowi uderzyć z cienia i rozbić świat przestępczy od wewnątrz.
Planuj swoje operacje – Wybierz swoje podejście: ciche przenikanie, dyskretna eliminacja lub sprytna dywersja.
Eliot Ness – Nieustraszony i wszechstronny przywódca, zdolny dostosować się do każdej sytuacji, aby ukończyć nawet najbardziej ryzykowne misje.
Malone B. Clonan – Lojalna prawa ręka i twardy weteran, preferujący bardziej bezpośrednie i zdecydowane podejście.
Frank E. Eager – Metodyczny i dyskretny snajper, eliminujący cele z zabójczą precyzją.