PROHIBEAST
Prohibeast, gerçek zamanlı taktiksel bir sızma oyunudur. 1930'ların Chicago’suna dalın – yolsuzluk ve yasa dışı et ticaretiyle sarsılmış bir şehir.
Et tüketimi yasaklanmışken, Al Capone acımasız bir kara pazar aracılığıyla suç imparatorluğunu genişletiyor. Yolsuzluk her yerdeyken, Eliot Ness ve "Dokunulmazlar" ekibi, yeraltı dünyasını içeriden çökertmek için gölgelerden vurmaya hazır.
Operasyonlarını Planla – Sessiz sızma, sessizce etkisiz hale getirme veya akıllıca dikkat dağıtma gibi yaklaşımlardan birini seç.
Eliot Ness – Her duruma uyum sağlayabilen, en riskli görevleri bile yönetebilen cesur ve çok yönlü bir lider.
Malone B. Clonan – Sadık bir sağ kol ve sağlam bir veterandır; daha doğrudan, sert bir yaklaşımı tercih eder.
Frank E. Eager – Sistematik ve dikkatli bir keskin nişancı, hedeflerini ölümcül bir hassasiyetle etkisiz hale getirir.