Project Highrise: Brilliant Berlin
Willkommen in Berlin! Chociaż miasto to w swojej niespokojnej historii doświadczało wielu zmian, zdołało zachować unikalną tożsamość. Jego charakter i entuzjazm przetrwały do dziś i w zdumiewający sposób łączą sztukę z przemysłem. Berlin dziś spogląda w kierunku świetlanej przyszłości, nie zapominając o swojej przeszłości. Odzyskawszy miano stolicy Niemiec, miasto staje się światowym centrum i synonimem odlotowości.
W Brilliant Berlin musisz zaspokoić rozmaite potrzeby tego kwitnącego miasta, a także dotrzymać mu kroku. Jeśli chcesz odnieść sukces w Berlinie, musisz budować wieżowce pełne sztuki, udogodnień i elegancji, które przyciągną wymagających najemców.
Brilliant Berlin udostępnia nowe biura i apartamenty odzwierciedlające charakter mieszkańców miasta. Natkniesz się tutaj na producentów oprogramowania tworzących aplikacje, które utorują drogę technologii nowej generacji, czy też wielkie firmy samochodowe, więc zadbaj o przestrzenie biurowe dla zróżnicowanych przedstawicieli rozwijającego się Berlina.
Brilliant Berlin daje Tobie i Twoim doradcom większy wpływ na miasto dzięki nowym muzeum sztuki, biurom polityków, związkom zawodowym czy biurom turystycznym. Korzystając z tych obiektów, będziesz tworzyć lepsze i bardziej prestiżowe budynki. Pamiętaj, aby zapewnić wystarczająco dużo miejsc parkingowych dla swoich nowych berlińskich biur i apartamentów.
Niemieckie restauracje połączone z eleganckimi holami w stylu art deco oraz nowymi dziełami sztuki zapewnią Twoim budynkom miejsce na berlińskim rynku nieruchomości. Udekoruj swoje nowe wieżowce zieloną przestrzenią z przyciągającymi dachowymi dekoracjami, a po ciężkim dniu pracy wpadnij na kufel lagera do jednej z klasycznych niemieckich piwiarni. Prost!