Project Highrise: Brilliant Berlin
Willkommen in Berlin! Bu şehir, çalkantılı tarihi boyunca çok değişti. Fakat her ne olursa olsun, Berlin hâlâ Berlin. Berlin, ruhunu ve canlılığını kaybetmeyerek geçmişini asla unutmadan yüzü parlak bir geleceğe doğru dönmüş, büyüleyici ve baş döndürücü bir sanat ve sanayi karışımını ortaya çıkardı. Almanya'nın tekrar başkenti olan Berlin artık dünyadaki havalı şeylerin başkenti olmaya doğru ilerliyor.
Brilliant Berlin'de, bu büyüyen küresel şehrin çeşitli ihtiyaçlarına adapte olman ve ayak uydurman gerekecek. Berlin'de başarılı olmak için titiz kiracıları cezbedebileceğin sanat, tesisler ve zarafetle dolu kuleler inşa etmen gerekiyor.
Brilliant Berlin'in yeni ofisleri ve apartmanları şehrin nüfusunun bir aynası. Yeni teknoloji trendlerini belirleyecek kodları yazan yazılım mühendislerinden önemli araba üreticisi firmaların küresel genel merkezlerine kadar Berlin'in çok çeşitli ve büyüyen ekonomisinin geniş bir yelpazesini barındırmak için ofis alanları inşa edeceksin.
Aileler ve çocuklar için özel olarak tasarlanmış apartmanlarla Berlin'in geleceğinin parlak olmasını güvence altına alacaksın. Bu yeni ofis çalışanları ve apartman sakinleri, uygun bir şekilde bölümlere ayrılmış bir bina bekleyeceklerdir. Bu yüzden kârını olabildiğince artırmak için neleri beğendiklerine ve beğenmediklerine dikkat et.
Brilliant Berlin, yeni sanat müzeleri, siyasi ofisler, sendika ofisleri ve turizm merkezleriyle nüfuzunun ve danışmanlarının etkisini artırır. Bu binaları kullanarak daha verimli ve prestijli imar projeleri ortaya koyacaksın. Yeni Berlin ofislerin ve apartmanların için yeterli park alanı sağlaman gerekecek.
Şık art-deco lobileri ve sanat eserleriyle yeni Alman restoranları, binanın Berlin ruhunu açığa çıkaracak. Yeni kulelerini göz alıcı çatı dekorasyonları sayesinde gökyüzündeki yeşil alanlarla taçlandır ve iş çıkışında klasik Alman birahanelerinden birinde lager ile ferahla. Prost!