Project Highrise: London Life
Przybywasz do Londynu – światowego miasta finansów i urzędującego króla współczesnej komunikacji masowej.
Przybywasz do Londynu – światowego miasta finansów i urzędującego króla współczesnej komunikacji masowej. Wieżowce pojawiają się jak grzyby po deszczu, ponieważ świat domaga się przestrzeni biurowej w tej historycznej i pełnej przepychu stolicy Anglii.
W London Life będziesz wznosić błyskotliwe biurowce dla tytanów handlu, elity giełdowej i magnatów medialnych. Twoje budynki ukoronują wznoszące się ku niebu anteny i talerze satelitarne dające dostęp do globalnej sieci informacyjnej.
London Life dodaje 12 nowych najemców, którzy chcą wynająć pomieszczenia w tym rozchwytywanym królewskim mieście. Sektor finansowy zawsze garnął się do Londynu, każdy chce być blisko miejskiego centrum handlu: od niewielkich banków po ogromne giełdy.
Jednak ostatnio miastu nie mogą się również oprzeć wszelkiego rodzaju twórcy i artyści: od małych studiów nagraniowych i niezależnych producentów gier wideo po tętniące życiem newsroomy i wspaniałe studia filmowe. Wszystkich przyciągają jasne światła i prestiż Londynu.
London Life wprowadza do Twoich budynków brytyjskiego ducha. Tradycyjne puby i eleganckie restauracje nadadzą im angielskiego uroku. Pełne przepychu hole z wyszukanymi żyrandolami zrobią wrażenie na wszystkich, a ogrom zewnętrznych dekoracji i wytwornych, nowych dzieł sztuki sprawi, że Twoje londyńskie gmachy będą emanować splendorem.