Project Highrise: London Life
Dünyanın yüksek finans merkezi ve çağdaş kitle iletişiminin mevcut lideri olan Londra'ya geliyorsun. Dünya, İngiltere'nin başkentinin tarihi ve görkeminin içinde ofis alanı için kapışırken her yere gökdelenler dikiliyor.
London Life'ta, ticaret devleri, seçkin küresel borsalar ve medya patronları için parıltılı ofis kuleleri inşa etmen gerekecek. Kulelerin, küresel bilgi ağına erişim sağlanması için uzun antenler ve uzaya dönük çanak antenlerle taçlandırılacak.
London Life, bu şahane şehrin revaçta alan sınırları içinde kendilerine yer arayan 12 yeni ofis kiracısı ekler. Küçük bankalardan dallanıp budaklanmış borsalara kadar finansçılar hep Londra'ya akın etmiştir, herkes şehirdeki küresel ticaret merkezinin yakınında olmak istiyor.
Fakat son yıllarda küçük kayıt stüdyoları ve bağımsız oyun geliştiricilerinden telaşlı haber merkezleri ve prestijli film stüdyolarına kadar her türden yaratıcı zihinler de Londra'nın parlak ışıkları ve çekiciliğiyle cezbedilerek şehrin ruhuna kendilerini kaptırdılar.
London Life, binalarına biraz Britanya enerjisi getirir. Geleneksel meyhaneler ve zarif restoranlar yeme ve içme mekânlarına bir miktar İngiliz cazibesi katar. Şık avizeleri olan şatafatlı lobiler büyüleyici giriş yerleri sağlar. Gösterişli olan çeşitli dış mekân dekorasyonları ve görkemli yeni sanat eserleriyle Londra'daki yeni mülkün zarafet ve prestij saçacak.