Project Highrise: Miami Malls
Her yıl milyonlarca ziyaretçiyi Miami'ye çeken güneş, kum ve sörfün dışında lüks mağazalar ve restoranlarla dolu parıltılı bir şehir var. Turistleri o altın rengi güzel sahillerden çekmek için karşı konulamaz restoranları ve şık mağazaları olan gösterişli bir alışveriş merkezi inşa et. Miami Malls içerik paketinde, göz alıcı Güney Florida güneşinin altında dünyanın en iyi alışveriş merkezleriyle rekabet eden bir alışveriş merkezi inşa etmek için uğraşacaksın.
15 ilave mağaza ve restoran sayesinde ziyaretçileri çekmek için ofis, apartman dairesi veya otele gerek duymayan alışveriş mağazaları inşa edebileceksin. Güneş gözlüğü stantları ve oyuncak mağazalarından, kuaförler ve oyun salonlarına kadar çeşit çeşit yeni perakende mağazaları ve restoranlar seni bekliyor.
Miami Malls içerik paketinde otobüs terminalleri ve tren istasyonları alışveriş merkezlerini doldurman için daha da fazla kişi getiriyor. Seyir terasları, şehrin panoramik manzarasını görmek için yola çıkan ve karınlarını doyurmak veya hediyelik eşya mağazalarına bakmak için ara vermek isteyen yığınla turisti kendine çekiyor.
Su dekorasyonları olmayan bir alışveriş merkezi olur mu? Yüksek alışveriş merkezi fıskiyeleri en şık, yeni kavisli camlar ve çelik lobilerin önündeyken görünür. Bir de yeni Miami Malls mağazaları ve restoranlarıyla uyumlu olması için temaya uygun tasarlanmış dekorasyon ve duvarkâğıtlarıyla gelen tropik esintiyi de unutma.