Project Highrise: Tokyo Towers
Tokyo Towers içerik paketinde, Japonya'nın başkentinin özenle hazırlanmış kaosunun ortasında sakin bir şehir vahası arayanlar için apartman daireleriyle dolu konut kuleleri inşa edeceksin. Kulelerin, trafikle dolup taşan sokaklarından çok daha yüksekte şehrin sakin bir manzarasını sunan balkon ve teraslarla donatılacak.
Tokyo'nun canlı konut pazarının kalabalık (ve pahalı) dünyasında ustalaşmaya çalışırken yeni apartman daireleri sayesinde birçok yeni seçeneğin olacak. Uyumlu iç mekânlar ve Japonya'nın eşsiz şehir manzarasından esinlenilen şehir manzarasıyla birlikte akıllıca tasarlanan mikro apartman dairelerinden saraya benzeyen çatı katlarına kadar uzanan bir yelpazede özü Tokyolu olan bir konut parseli tasarlayabileceksin.
Tokyo, sanat ve tasarımda her zaman geleceğe bakan bir metropol olmuştur. Fıskiyeler ve bahçelerden, resim baskıları ve heykellere kadar çeşitli içerikleri barındıran içerik paketi aynı zamanda binanın prestijini artırman ve hakiki Tokyo kuleni tamamlaman için çeşitli yeni sanat eserleri de sunar.