Project Warlock II
Fabuła gry „Project Warlock II” rozpoczyna się tuż po wydarzeniach pierwszej części. Uczniowie warlocka – Palmer, Urd i Kirsten – posiadają odrębne umiejętności, talenty i uzbrojenie, a także zaklęcia i osobiste motywacje do zmierzenia się z dawnym mistrzem.
Palmer, Urd i Kirsten posługują się różnym uzbrojeniem i magicznymi zdolnościami opartymi na ich osobowościach, które umożliwiają różne style gry. Ich narzędzia zniszczenia można ulepszać, co daje ponad 20 sztuk broni dla każdej postaci.
W pierwszym rozdziale wcielisz się w rolę Palmera, którego zamiłowanie do lodu, ognia i strzelania z dwóch broni naraz napędza walkę z hordami demonów. Choć mało wiadomo o jego przeszłości, Palmer dysponuje śmiertelnie niebezpiecznym arsenałem broni i magii, dzięki czemu jest nie do powstrzymania przeciwko nieustępliwym Ghulom, potężnym Turbo-Rycerzom, latającym Cacobotom i olbrzymim Świniodemonom blokującym mu drogę - czy to zasypując wrogów gradem kul, podpalając piekielne pomioty, czy roztrzaskując je na kawałki.
Kampania Kirsten w 3. rozdziale zabierze cię pośród gwiazdy, gdzie w kosmicznej próżni czają się nowe zagrożenia. Kirsten, uzbrojona w przegrzewające się spluwy i magię przywoływania, sprawia, że chaos jest jej atutem. Jej Gwoździarka odbija pociski od ścian, Miotacz Lawy topi wszystko na swej drodze, a Demoniczne Szpony rozrywają jej wrogów na strzępy, zaspokajając jej niepohamowany głód zniszczenia. Z piekielnymi sługami na rozkazy i miażdżącą siłą Demonicznego Młota, Kirsten ujarzmia mroczne moce, podążając ścieżką odkupienia… lub zatracenia w otchłani..
Dziedzictwo pierwszej części gry jest wciąż żywe w kontynuacji! Celem „Project Warlock II” jest podniesienie jakości rozgrywki znanej z pierwotnej gry bez utraty jej „duszy”.
Znany i sprawdzony system rozwoju postaci z oryginalnego Project Warlock powraca w formie Punktów Statystyk i Talentów, które możesz znaleźć na wszystkich poziomach. Wykorzystaj je w stacjach w HUBie – poziomie pomiędzy poziomami, podobnym do Warsztatu z pierwszej części gry – aby wzmocnić swoje umiejętności i wznieść się na wyższy poziom demonicznej rozróby.
Każdy uczeń Warlocka posiada unikalne ulepszenia, które pozwalają w pełni wykorzystać potencjał ich arsenałów.
Grafika 3D połączona z obrazami 2,5D i pikselowymi efektami, które gwarantują prawdziwą atmosferę „retro”