Side Ryo Koike
The sounds of nostalgia on a summer’s day in Japan. A cafe door opens and the smell of coffee wafts through the air. Someone shouts “Irrashaimase!” from a shop. The ocean laps at the beach. The sound of cicadas feels like it will last forever. You wish it would.