ProtoCorgi
ProtoCorgi to pozioma strzelanka z arkadową rozgrywką w stylu retro i oprawą graficzną pixel art, w której gracz przejmuje kontrolę nad Bulletem, czyli szczeniaczkiem klasy C3 (Cute Cybernetic Corgi).
Przygotuj się na strzelanie, unikanie i szczekanie w tej uroczej grze z gatunku bark'em up! Niekończące się fale wrogów, gigantyczni bossowie i śmiercionośne przeszkody wystawią Twoje umiejętności na próbę. Pomóż Bulletowi w jego podróży mającej na celu ocalenie swojego właściciela i przyjaciółki Nixie przed okropnymi siłami obcych!
Nie lękaj się, przygoda ta jest odpowiednia dla graczy w każdym wieku z regulowanym poziomem trudności od „Pup” (Szczeniaczek) do „Ultra Nightmare” (Ultrakoszmar).