Pumpkin Jack
Wykonaj wolę samego Diabła i pokonaj wroga podczas epickiej podróży przez Boredom Kingdom, mityczną krainę wyniszczoną przez klątwę. Po drodze poznasz przyjaciół – od zarozumiałej sowy po złośliwą wronę!
Wyrusz w wyjątkową podróż przez niesamowite miejsca, każde o niepowtarzalnej, mrożącej krew w żyłach atmosferze. Dzięki jaskrawej palecie kolorów oraz wysokiej jakości efektom świetlnym Pumpkin Jack oferuje wyjątkowy bajkowy świat zainspirowany klasycznym stylem grafiki PS2.
Pumpkin Jack to przede wszystkim klasyczna platformówka 3D! Każdy poziom to nowe wyzwanie składające się z kilku tematycznych platform oraz nowe próby do przejścia.
Aby unicestwić wrogów Jacka, musisz opanować między innymi szybkie uniki oraz błyskawiczne kontry. Wybieraj, którą broń chcesz wykorzystać podczas dynamicznych walk w czasie rzeczywistym, i zaatakuj w decydującym momencie!