Punch Club 2: Fast Forward
Przyszedłeś tu czytać opis gry i grać w symulator bokserski… i właśnie skończył ci się opis.
Większość z pierwszych 20 lat życia spędziłeś w garażu swojej apodyktycznej matki. Twój ojciec zniknął bez śladu jeszcze zanim się urodziłeś. Miałeś mnóstwo czasu na trening i rozmyślanie o cudach, jakie skrywa wielki świat, ale… raczej nikt nie zamieniłby się z tobą miejscami. Ludzie z twojej okolicy dosłownie jedzą szlam, wokół kwitnie korupcja, a do tego każdy bez przerwy chce się z tobą bić. Gdyby tylko udało ci się odnaleźć ojca i zostać „Pięścią Mroku”, o której szepczą okoliczni mieszkańcy, to może zbawiłbyś ludzkość i odkrył sekrety Korporacji Dobro… a może nie. Sam wybierzesz własną ścieżkę, więc równie dobrze możesz zostać w garażu.
Minęło już 20 lat, odkąd bezimienny bohater zyskał szacunek ulicy, pokonał wrogów, odnalazł ojca i wszyscy mieli żyć długo i szczęśliwie, czy coś takiego. Przyszłość nie jest taka zła, jak mogłoby się wydawać. Jest gorsza. Zamiast papieru toaletowego używa się muszli znalezionych na plaży i wszystko zrobiło się jakieś takie cyberpunkowe. Krocząc tymi samymi ulicami (ale bardziej neonowymi), przeżyjesz mnóstwo przygód pełnych humoru i nawiązań do lat 80. Lepiej szykuj pięści, bo czeka cię jeszcze więcej walki niż ostatnim razem.
Wiesz, jak to jest brać udział w wyścigu szczurów… żyjesz szybko, na wszystko brakuje ci czasu i musisz ciągle planować kolejne kroki. Podobnie jest z Punch Club 2 – to prawdziwy symulator! Zarządzaj czasem i funduszami, pnąc się na szczyty lig, rozwiązując kryminalne zagadki oraz pracując dla policji, mafii i praktycznie każdego, kogo spotkasz na swojej drodze. Wykonując zadania, możesz zyskać dostęp do nowych szkół walki oraz ciosów i otrzymać kasę, punkty reputacji, a nawet Królową Lwicę na VHS-ie.
Pierwsza zasada Punch Club to „mów każdemu o Punch Club”! Dodaj grę do listy życzeń lub szykuj się do walki (rzecz jasna w przenośni– ze względów prawnych nie możemy się z wami bić).