Puppet House
Puppet House is a puzzle-adventure horror game with escape room themes. Take on the role of detective Rick, investigating a series of mysterious disappearances of local residents. All the clues lead to an abandoned ventriloquist's house, full of dark secrets and terrifying surprises.
When the peaceful town of Field Town begins receiving reports of mysterious disappearances, Rick decides to investigate. Things quickly turn to worse, when the detective stumbles upon a horrifying surprise left by the late ventriloquist.
Come and face a demonic puppet that was born through a strange ritual and is now killing anyone who tries to enter the mansion...Will you be able to uncover all the secrets before the evil force gets you?
Wander through dark corridors where the shadows of the past intertwine with the present and feel like you're in a real escape room. Look carefully as old memorabilia hide the keys to the mysterious history of the house and its owner. Explore the abandoned grounds and find the answers you’re looking for.
Puppet House is thick with the atmosphere of tension and fear, heightened by the evocative visuals and sound design. The game skillfully builds a mood of dread that makes every step in the mansion a struggle for survival.