Puppet House
Puppet House, kaçış odası temalarıyla bir bulmaca-macera korku oyunudur. Yerel halkın gizemli kaybolmalarını araştıran dedektif Rick rolünü üstlenin. Tüm ipuçları, karanlık sırlarla ve korkunç sürprizlerle dolu terk edilmiş bir karın konuşmacı evine götürür.
Field Town’ın huzurlu kasabası gizemli kaybolmaların raporlarını almaya başladığında, Rick araştırma yapmaya karar verir. Dedektif, merhum karın konuşmacının bıraktığı korkunç sürprizi keşfettiğinde işler hızla kötüye gider.
Puppet House, etkileyici görsel ve ses tasarımıyla yoğun bir gerilim ve korku atmosferiyle doludur. Oyun, malikanede her adımı bir hayatta kalma mücadelesine dönüştüren bir dehşet atmosferi ustaca inşa eder.