Pure Pool Pro
Pure Pool Pro na nowo definiuje nowoczesny bilard. Graj w 8-Ball, 9-Ball i inne warianty solo, lokalnie lub online dzięki crossplay. Rozbudowany tryb kariery, grafika 8K, immersyjne lokacje, realistyczna fizyka, precyzyjne sterowanie.
Doświadcz nowoczesnego i realistycznego bilardu w Pure Pool Pro, kontynuacji cenionego Pure Pool. Ciesz się imponującą oprawą graficzną w rozdzielczości do 8K, wysokiej jakości odbiciami oraz całkowicie przebudowanym silnikiem fizyki, który wiernie odwzorowuje rotację, efekty i kontrolę bili — zapewniając wrażenia bliższe prawdziwej grze niż kiedykolwiek wcześniej.
Poczuj presję rywalizacji w Tetradome — imponującej arenie na 1 000 widzów — lub zagraj w bardziej swobodnej atmosferze w Rackhaus, eleganckim klubie na dachu. Każda lokacja oferuje unikalny klimat, oświetlenie i oprawę dźwiękową.
Zmierz się z 20 unikalnymi przeciwnikami SI, z których każdy posiada własną osobowość, styl gry i charakterystyczny kij bilardowy. Inteligentna, adaptacyjna SI dostosowuje strategię w trakcie meczu, zapewniając wymagające i realistyczne pojedynki.
Ponad 80 utworów — od spokojnego jazzu po intensywne rytmy — towarzyszy każdemu meczowi i buduje odpowiedni klimat.