Pure Pool Pro
Pure Pool Pro modern bilardoyu yeniden tanımlar. 8-Ball, 9-Ball ve daha fazlasını tek başına, yerel olarak veya crossplay destekli çevrimiçi oynayın. Kapsamlı kariyer modu, 8K grafikler, etkileyici ortamlar, gerçekçi fizik, hassas kontroller.
Ödüllü Pure Pool’un devamı olan Pure Pool Pro ile modern ve gerçekçi bir bilardo deneyimi yaşayın. 8K’ya kadar yerel çözünürlük, yüksek kaliteli yansımalar ve falsoyu, dönüşü ve top kontrolünü hassasiyetle modelleyen tamamen yenilenmiş fizik motoru sayesinde bugüne kadarki en tatmin edici bilardo hissi sizi bekliyor.
1.000 kişilik görkemli Tetradome arenasında rekabet baskısını hissedin ya da şık bir çatı kulübü olan Rackhaus’ta daha rahat bir atmosferde oynayın. Her mekânın kendine özgü ışıklandırması, ses tasarımı ve havası vardır.
Her biri kendine özgü kişilik, oyun tarzı ve imza bilardo ıstakası olan 20 yapay zekâ rakiple mücadele edin. Akıllı ve uyarlanabilir AI, maç sırasında stratejisini değiştirerek gerçekçi ve zorlu karşılaşmalar sunar.
Rahatlatıcı cazdan yüksek tempolu ritimlere kadar 80’den fazla parça, her maça eşlik ederek atmosferi güçlendirir.