Puzzles for Clef
Puzzles for Clef to relaksująca gra przygodowa skupiona na jej tytułowej bohaterce. Po otrzymaniu listu od Cres, swojej siostry, króliczka Clef wyrusza na wyspę swoich przodków w poszukiwaniu skarbu. Przygoda poprowadzi ją przez przepiękny świat magii i tajemnic. Zwiedzi każdy zakątek wyspy, rozwiązując niezliczone łamigłówki, ponownie odkrywając dawno zapomniane sekrety i dziedzictwo swojej rodziny.
Poszukiwanie skarbu to prezent urodzinowy od siostry dla siostry. Zaprasza ją do magicznego świata pełnego tajemnic!
Na wyspie są nie tylko Clef i Cres. Żyje tu dużo stworzeń, które chętnie poproszą Clef o dodatkowe przysługi.
Przygoda, które celem jest przywrócenie dzwonom ich brzmienia, nie jest linearna. Clef potrzebuje Twojej pomocy.
Żadnego bzdurnego polowania na piksele czy logiki z kosmosu. Każde zadanie to wyzwanie relaksujące, nie frustrujące!
Każdy sekret może być odpowiedzią na pytanie, ale może też odblokować jeszcze więcej łamigłówek.
Nie martw się o żadne potwory czy niebezpieczeństwa. Cres nigdy nie naraziłaby życia swojej siostrzyczki.
Clef może odkrywać wyspę i doświadczać jej, kiedy tylko chce. Zalecane są przerwy!