Puzzles for Clef
Puzzles for Clef oyuna adını veren kahramana odaklanmış, rahatlatıcı bir macera oyunudur. Kız kardeşi Cres'ten gelen bir mektubu takip eden tavşan arkadaşımız Clef bir hazine avı başlatmak için bir zamanlar atalarının yaşadığı adaya seyahat eder. Yolculuk onu güzellik, büyü ve gizemin bir arada olduğu diyarlara götürecek ve Clef adanın tüm bölgelerini keşfedecek, sayısız bulmacaları çözecek, unutulmuş sırları açığa çıkaracak ve ailesinin mirasını yeniden keşfedecek.
Hazine avı bir kardeşten diğerine bir doğum günü hediyesi. Bu hediye büyü ve gizemle dolu bir dünyaya bir davetiye!
Adada yalnızca Clef ve Cres yok. Pek çok insan Clef'le paylaşabilecekleri kişisel görevleriyle adayı evi olarak görüyor.
Çanlara sesini geri vermek için çıkılan yolculuk tekdüze bir yolculuk değil. Clef'in senin yardımına ihtiyacı var.
Hazine avında adım adım ilerledikçe antik adanın sırları yavaş yavaş açığa çıkacak!
Her sırrın bir soruyu cevaplıyor olabilir - ancak aynı zamanda tamamlanacak daha fazla bulmaca açıyor da olabilir.
Bu arada canavarlardan ya da tehlikelerden korkma. Cres, kız kardeşinin hayatını asla tehlikeye atmaz.
Clef adayı istediği gibi keşfetmekte ve deneyimlemekte özgür, tabii arada mola vermesi iyi olabilir!