Quake II
Gra Quake II id Software z 1997 roku jest docenioną pierwszoosobową strzelanką z całkiem nową fabułą i oprawą SF. Teraz możesz doświadczyć autentycznej, ulepszonej i kompletnej wersji oryginału.
Ciesz się oryginalną wersją gry Quake II w rozdzielczości do 4K* i na ekranach panoramicznych, z poprawionymi modelami, ulepszonymi animacjami, usprawnioną SI, ulepszonymi filmami, dynamicznym oświetleniem, antyaliasingiem, głębią ostrości, oryginalną muzyką Sonic Mayhem i innymi atrakcjami.
Ludzkość prowadzi wojnę ze Stroggami, którzy zaatakowali Ziemię. W odwecie ludzie przeprowadzili atak na planetę Stroggów... i ponieśli porażkę, ale tobie udało się przeżyć. Wróg ma przewagę, ale musisz przedrzeć się przez jego umocnione instalacje i zniszczyć jego machinę wojenną. Od tego zależą losy ludzkości.
Quake II zawiera oba oficjalne pakiety misji: „The Reckoning” (18 poziomów kampanii i 7 map do deathmatchu) oraz „Ground Zero” (15 poziomów kampanii i 14 map do deathmatchu).
W pierwszym oficjalnym rozszerzeniu do gry Quake II należysz do elitarnego oddziału, który musi zinfiltrować obiekt Stroggów. Czeka cię w nim przemierzanie instalacji przemysłowych, czołganie się przez kanały i szyby, przedzieranie się przez kaniony pełne mutantów, przeniknięcie do statku obcych i zniszczenie księżycowej bazy wroga.
Nowa zawartość do gry Quake II od MachineGames oferująca 28 poziomów kampanii i 1 mapę do deathmatchu dla wielu graczy. W głębi przestrzeni Stroggów znajduje się Machina – osobliwość zdolna do załamania rzeczywistości. Walcz w czasie i przestrzeni, by odnaleźć Strogg-Makera, zniszczyć go i zmienić los człowieka i maszyny.
Baw się na 19 poziomach kampanii i 10 mapach do deathmatchu dla wielu graczy, ciesząc się przy tym oryginalną ścieżką dźwiękową w tym wydaniu Quake II dla Nintendo 64.
Walcz z Stroggami w kampanii oraz rozszerzeniach w trybie kooperacji dla 4 graczy w sieci lub lokalnie na podzielonym ekranie i rywalizuj w stylu retro dzięki wsparciu dla meczów dla 16 graczy (online), 4 graczy (lokalnie na podzielonym ekranie) lub 8 graczy (lokalnie na podzielonym ekranie). Gra obsługuje boty dla DM i TDM w trybie offline i online.
Rozegraj kampanię i wszystkie rozszerzenia w trybie kooperacji lub zmierz się w bezpośrednich starciach ze znajomymi w trybie wieloosobowym bez względu na platformę, której używają! Rozgrywka międzyplatformowa jest wspierana na PC (z obsługą kontrolera), Xbox One, Xbox Series X/S, PS4, PS5 oraz Nintendo Switch.