Quake II
1997 yılında id Software tarafından geliştirilen Quake II, tamamen yeni bir bilimkurgu dünyası sunan ve eleştirmenlerce beğenilen bir birinci şahıs nişancı oyunudur. Artık orijinalinin özgün, geliştirilmiş ve eksiksiz halini deneyimleyebilirsin.
Orijinal Quake II'nin özgün sürümünün; 4K* ve geniş ekran çözünürlük desteği, geliştirilmiş modelleme, iyileştirilmiş düşman animasyonları ve vahşet, geliştirilmiş ve yenilenmiş yapay zekâ davranışları, geliştirilmiş sinematikler, dinamik ve renkli ışıklandırma, kenar yumuşatma, alan derinliği, Sonic Mayhem tarafından yapılmış orijinal, ağır rock müziği ve daha fazlasıyla tadını çıkar.
İnsanlık, Dünya'ya saldıran düşman bir uzaylı ırkı Strogg ile savaş halinde. İnsanlığın buna karşılık olarak Strogg'ların ana gezegenine gerçekleştirdiği saldırı başarısızlıkla sonuçlandı. Geriye bir tek sen kaldın. Hem sayıca hem de silahlarıyla senden üstün olsalar da sıkı korunan askeri üsleri aşarak düşmanın savaş makinesini devre dışı bırak. Ancak o zaman insanlığın kaderini değiştirebilirsin.
Quake II; 18 hikâye bölümü ve 7 ölüm maçı haritasına sahip “The Reckoning” ile 15 hikâye bölümü ve 14 ölüm maçı haritasına sahip “Ground Zero” dahil iki orijinal görev paketini de içerir.
Quake II'nin ilk resmi genişletme paketinde, bir Strogg bölgesine sızması gereken seçkin bir komando birliğinin üyesini oynayacaksın. İçeri girdiğinde endüstriyel alanları geçmeli, suyollarında ve hava borularında sürünmeli, korkutucu mutantlarla dolu tehlikeli kanyonlarda ilerlemeli ve düşmanın gizli ay üssünü yok etmelisin.
MachineGames'ten, 28 hikâye bölümü ve 1 çok oyunculu ölüm maçı haritasından oluşan yepyeni bir Quake II deneyimi. Strogg uzayının derinliklerinde, gerçekliğin dokusunu çökertebilecek bir tekillik olan Machine yatıyor. Strogg-Maker'ı bulmak, onu yok etmek ve hem insanlar hem de makinelerin kaderini değiştirmek için zaman ve uzayın ötesinde savaş.
Orijinal Quake II'nin Nintendo 64 sürümündeki 19 hikâye bölümü, 10 çok oyunculu ölüm maçı haritası ve ilave orijinal müziklerin keyfini çıkar.
Düşman Strogg'lar ile cesur, askeri bilimkurgu senaryosu ve genişletme paketleri boyunca 4 oyunculu çevrimiçi veya yerel bölünmüş ekranlı işbirliği modunda savaş ve 16 oyuncu (çevrimiçi) veya 4 oyuncu (yerel bölünmüş ekran) ya da 8 oyuncu (yerel bölünmüş ekran) karşılaşma desteğiyle saf, retro tarzı savaşta rekabet et. Çevrimdışı ve çevrimiçi DM ve TDM modları için bot desteği dahildir.
Hikâye ve tüm genişletme paketlerini işbirliğine dayalı oyna veya platform fark etmeksizin arkadaşlarına karşı çok oyunculu maçlara katıl! Platformlar arası oynanış; PC (oyun kumandaları kullanılabilir), Xbox One, Xbox Series X/S, PS4, PS5 ve Nintendo Switch cihazlarında destekleniyor.